Wednesday, August 02, 2006

Happy Nation

Hej med jer.
Jeg er Marja, kommer fra Finland og læser projekt ledelse i digitale medie i Finland og Sverige, men jeg bor i Danmark. Forsætter senere...



-------------------





Jeg hedder Lisa Hardgrove, og jeg læser cand.merc. Strategic Market Creation på Copenhagen Business School.

Jeg glæder mig over at deltage i WorkCamp 06 flere årsager. Først og fremmest glæder jeg mig til at arbejde med konceptudvikling i praksis, og så ser jeg meget frem til at få udfordret min virkelighed af mine fellow WorkCamp buddies.

I Danisco-gruppen er jeg forretningsansvarlig. Jeg skal se på markedets udvikling og muligheder og hjælpe med at identificere, hvor Danisco for alvor kan gøre en forskel.

Sammen med resten af Danisco-gruppen skal jeg lege med Danisco og forhåbentlig være med til at tegne konturerne til et koncept, der kan lave lidt ballade i Daniscos søde verden.


----------


Jeg er mig. Jesper Lee Jyderup. Det hedder jeg. Det er mig. Nu.

Jeg er studerende på Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab på Københavns Universitet. Åndenød. Det hed tidligere Institut for Nordisk Filologi, men det var ikke venligt over for tungen. Derfor.

Jeg er danskstuderende på Københavns Universitet. Og jeg har taget mit tilvalg på Statskundskab. Mere præcist. I de sidste par år har jeg blandt andet interesseret mig for magtforhold i samtaler under institutionelle rammer samt interaktionen mellem samfundsformationer, identitetsforestillinger og dansk litteratur. Også min store interesse for skæv, syrede, mærkelig, måske endda helt og aldeles uforståelig poesi har jeg leget en del med.

Foreløbig er min rolle i vores samarbejde med Danisco at arbejde med brugernes (lead- og slutbrugere) perspektiver, tanker og ønsker. Hvad det nærmere vil betyde, vil jeg erfare de næste uger. Spændende og udfordrende bliver det i hvert fald.

Kortfattet.
Ord er besværlige, de kan være magtfulde, måske forræderiske, de kan være ligegyldige eller overraskende, præcise eller upræcise, smukke eller grimme, men de er der. Her.

Kort.
Blogges!

Jesper

0 Comments:

Post a Comment

<< Home